اخبار و اطلاعیه های مربوط به مهاجرت به استرالیا و اقامت کانادا

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - گرفتن اقامت و ...

اخبار و اطلاعیه های مربوط به مهاجرت به استرالیا و اقامت کانادا

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - گرفتن اقامت و ...

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - گرفتن اقامت و ...

عنوان:ایتالیا و برج پیزاخارق العاده آن

این مقاله درمورد تور ایتالیا می باشد. 

 جالبترین و قدیمی‌ترین برج جهان با ۸۵ متر طول و ۱۴۵۰۰ تن وزن در دوره رنسانس در شهر پیزا در ایالت توسکنی کشور ایتالیا ساخته شده است. هدف ازساخت این برج، استقرار یک ساعت بزرگ بر بالای آن بود اما این بنا مدتی بعد از احداث انحراف یافت و اکنون به همان صورت پا برجا است.لازم بذکر است که هر سال برمیزان انحراف این برج افزوده می‌شود. برج کج پیزا با وجودی که تنها برج کج جهان نیست، ولی مشهورترین آن در کل جهان می‌باشد. این برج هر سال ۲.۵ سانتیمتر به سمت زمین کج می‌شود و احتمال می‌رود تا ز سال دیگر سقوط کند.
سیسیل

نام بزرگ‌ترین جزیره ایتالیا در دریای مدیترانه، با مساحت ۲۵۴۲۶ کیلومتر مربع و با محاسبه جزایر کوچک و کناری آن، حدود ۲۵۷ کیلومتر مربع وسعت دارد. جمعیت این جزیره پنج میلیون و هفتاد و هفت هزار نفر می‌باشد. مرکز این منطقه مستقل، شهر پالرمو است.

جزیره سیسیل به وسیله آبراه مسینا از خشکی جداشده، قسمت اعظم آن را کوه و نوار باریک ساحلی تشکیل می دهد.این شهر زیبا در نزدیک ناپل و در کنار ساحل آمالفی واقع شده است و در نوع خود بی نظیر می باشد. شما شاهد منازلی می باشید که در دامنه کوه ساخته شده اند و این مکان را به منظره ای تماشایی تبدیل کرده است. در میدان این شهر که تاسو نام دارد رستوران های زیادی آماده پذیرایی از شما توریست عزیز می باشد، اگر برای نوشیدن کاپوچینو یا یک یخ در بهشت به دنبال مکان ایده عالی هستید ما به شما کافه Ercolano را معرفی می کنیم ، در کنار غروب دل انگیز آفتاب خوردن نوشیدنی نیز زیبایی آفریدگار را دوچندان می کند.

این شهر برگرفته از تمدن شهرهای شمالی کشور ایتالیا می باشد که توانسته سادگی مناطق ییلاقی را به نمایش بگذارد ، از قسمت تاریخی این شهر به نام Bari Vacchia دیدن کنید و شاهد فرهنگ باستانی این کشور باشید.

این شهر در استان بازیلیکاتا قرار گرفته است و از قدمتی چند ساله برخوردار است. فیلم مشهور مل گیبسون به نام مصائب مسیح در این شهر فیلم برداری و اکران شده است. هتل با شکوه Palazzo Ggattini آماده پذیرایی از گردشگران می باشد که با استخر و نمایی از تپه های پهناور اطراف منظره ای بکر را به نمایش می گذارد.

این شهر باستانی با معماری ساخته شده به روش باروک دارای یک زیبایی منحصر بفرد می باشد. این شهر از کافه ای به نام L Angolino via Matteotti برخوردار است که نوعی غذای محلی به نام Puccia را درست می کند حتما حس چشیدن این غذای فوق العاده خوش طعم را از دست ندهید.

مهاجرت به نروژ , مهاجرت به اروپا ,مهاجرت به نروژ , مهاجرت به دانمارک , مهاجرت به ترکیه