اخبار و اطلاعیه های مربوط به مهاجرت به استرالیا و اقامت کانادا

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - گرفتن اقامت و ...

اخبار و اطلاعیه های مربوط به مهاجرت به استرالیا و اقامت کانادا

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - گرفتن اقامت و ...

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - گرفتن اقامت و ...

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

 عنوان:خاص ترین هتل نخلستان دبی

هتل جنراد دبی با امتیاز ۵ ستاره در چند قدمی از ساحل نیلگون خلیج فارس و در نزدیکترین مکان به مراکز خرید امارات و مجتمع تجاری ابن بطوطه و مراکز تفریحی دبی قرار گرفته به طوری که تنها ۲۰ دقیقه از هرکدام از این مراکز فاصله دارد. این هتل شعبه‌ای از مجموعه هتل‌ اپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌ تاور می باشد.

وجود ساحل اختصاصی در این هتل آن را به یکی از هتل های خاص دبی تبدیل کرده یکی از امتیازات سواحل اختصاصی داشتن امنیت وآرامش است که در سواحل باز و عمومی وجود ندارد.

دو رستوران متفاوت در این هتل وجود دارد که رستوران معروف وایت ارکید یکی از آنها است به دلیل استقبال بی نظیر از این رستوران، برای غذا خوردن در این رستوران باید از چند روز قبل میز رزرو نمایید.

هتل نخلستان دبی نامش را از باغ های سرسبز نخل که هتل را چون نگینی در برگرفته اقتباس کرده است. نسیم ملایمی که از سمت دریا به نخلستان می وزد محیطی پر از آرامش و سکوت را برای گردشگران مهیا می کند

این هتل با دارا بودن ۲۰۸ اتاق انتخاب مناسبی برای خانواده ها و گردشگران تور دبی است.اتاق ها امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند. داشتن حمام اختصاصی و بالکن از امتیازات ویژه اتاق هاست که می توانید در هر لحظه که اراده کنید از بالکن اتاق تان از تماشای مناظر زیبای دریا و نخلستان لذت ببرید. فضاهای بسیاری در جبل علی ویژه کودکان و برای سرگرمیشان مهیا شده است.

کسانی که در سفر هم دست از ورزش کردن بر نمی دارند می توانند از سالن ورزشی هتل استفاده کنند یا از استخر، سونا و جکوزی هتل برای رفع خستگی  و رسیدن به شادابی و طراوت بهره ببرند. همچنین انواع ماساژهای سوئدی،تایلندی و بالیایی در هتل نخلستان دبی انجام می شود.

|

هتلی مدرن با امکانات و موقعیت ویژه در میان هتل های 3 ستاره دیگر است که در منطقه دیره و خیابان عمر بن خطاب نزدیک به خیابان مهم الرقه قرار گرفته است . هتل جنراد دبی یکی از معروف ترین هتل های دبی می باشد که بخاطر موقعیت مناسبش باعث شده تا توریست های بسیار زیادی در آن جا اقامت کنند. این هتل مجلل از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی بهره مند می باشد. برای مثال ، ایستگاه متروی اتحادیه تا هتل ، پیاده 5 دقیقه فاصله دارد. سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی از دیگر خدمات رفاهی هتل است.

بازار های طلا و مرشد نیز تنها ۲ کیلومتراز هتل فاصله دارند . مرکز خرید القریر یکی از مراکز بسیار معروفی است که ۵ دقیقه پیاده تا هتل جنراد فاصله دارد . هتل جنراد دارای ۳۹ اتاق بزرگ وزیبا می باشد .اتاق مخصوص معلولین در این هتل وجود دارد.اتاق ها بسیار دل نشین هستند و با دکوراسیون زیبایی آرامش را به مهمانان هدیه می دهند. اتاق ها همچنین دارای چشم انداز بی نظیری به خلیج می باشند. حمام مجهز ، سشوار ، ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن ، سرویس اتو ، امکانات برای تهیه نوشیدنی های گرم و سیستم تهویه مطبوع از جمله امکانات این اتاق ها می باشد . هتل جنراد همچنین دارای رستورانی بسیار عالی نیزمی باشد.

امکانات و خدمات در این هتل بسیار فراوان می باشد امکانات هتل جنراد مثل استخر و سونا و جکوزی که قسمت کوچکی از آن می باشد روحیه ای با نشاط را به مهمانان می دهد . حمام وسرویس ماساژ در هتل وجود دارد و خستگی یک روز کاری را از بدن شما بیرون می برد.

اینترنت و پارکینگ رایگان ، امکانات تفریحی ، بوفه فروش ساندویچ و صندلی مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، کپی و فکس ، خدمات گردشگری و خدمات خانه داری از دیگرخدمات و امکانات این هتل ۳ ستاره می باشند. هتل جنراد فاصله چندانی با مراکز خرید و فرودگاه بین المللی ندارد.}

منبع: گرفتن اقامت استرالیا

  • mohsen karimi

عنوان:آشنایی با مکانهای دیدنی دبی

هتل میفر دبی هتلی مدرن با امکانات و موقعیت ویژه در میان هتل های 3 ستاره دیگر است که در منطقه دیره و خیابان شناخته شده و پر رفت و آمد الرقه واقع شده است . این هتل مجلل از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد که از آن جمله می توان به : نزدیکی به برج ساعت ، مرکز خرید القریر ، بندر تاریخی دبی و زمین گلف دبی کریک اشاره نمود . شاتل رایگان به پارک ساحلی ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی از دیگر خدمات رفاهی هتل برای مسافران تور دبی است.

 کارکنان و خدمه این هتل بسیار خوش رفتار و همچنین تمییز بودن هتل و پاکیزه بودن و دکوراسیون شیک اتاق ها هم در این هتل دبی مثال زدنی می باشد که با ایجاد این فضا توانسته اند گردشگران را به خود جذب کنند و کسانی که برای اقامت در این هتل بوده اند را راضی نگه دارند.

اتاق های هتل میفر دبی بسیار شیک می باشد به گونه ای که برای معلولین هم اتاق هایی در نظر گرفته اند. اتاق های این هتل مبله و بزرگ می باشند و اگر می خواهید هزینه کمتری برای اتاق خرج کنید می توانید اتاق های کوچکتر و مناسب برای خود اجاره کنید. اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی و مجهز با کلیه لوازم ، سشوار ، سیستم برودتی مناسب ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و امکانات دیگر مناسبی برای تور دبی در نظر گرفته اند.

اگر بخواهیم از امکانات تفریحی این هتل سه ستاره دبی برای شما بگویم، استخر این هتل که استخر سر باز است که در بالا پشت بام هتل می باشد به همراه صندلی های آفتاب گیر مخصوص و سونا و جکوزی و سالن بدنسازی هم در این هتل برای استفاده مسافران و رفاه بیشتر فراهم شده است.

رستوران هتل میفر هم غذای های مناسب و همچنین کافی شاپ و بار هتل که توسط مهماندارن هتل شما پذیرایی می شوید و برای میل غذا های مختلف می توانید به رستوران هتل بروید.نکته شایان ذکر این است غذای های این هتل با گوشت های حلال تهیه می شود.

ساعت پذیرش هتل میفر دبی:ساعت ۱۴:۰۰می باشد وساعت ترک هتل میفر ساعت ۱۲:۰۰می باشد.

آدرس هتل میفر دبی : Regga Al Buteen,Deira,Dubai

منبع: مهاجرت

  • mohsen karimi

عنوان:خرج کرد ادامه تحصیل و زندگی در تایلند

هیچ کس به جز خود شما نمی تواند یک میزان دقیق از هزینه ها در پناهندگی تایلند برای شما تعیین کند و دلیل آن اینست که تا خود شما به تایلند سفر نکنید و چند ماهی شخصا هزینه را پرداخت نکنید معیار هزینه دستتان نمی آید. ما تا جایی که بتوانیم کمکتان می کنیم و هرآنچه احساس کنیم می تواند به شما کمک کند ومفید باشد در اختیارتان میگذاریم. ماه اول خرج زیاد است ولی بعد که با محیط آشنا شوید، کم می شود.

هشدارها و توصیه های لازم سفارت جمهوری اسلامی ایران به هموطنانی که جهت مسافرت عازم تایلند هستند :

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور پادشاهی تایلند ضمن خوش آمدگویی به کلیه هموطنان عزیزی که قصد مسافرت به این کشور را دارند نکات لازم را جهت راهنمائی و پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه ناگواری به شرح ذیل به اطلاع می رساند :

۱ - توصیه این نمایندگی به اتباع کشورمان در خصوص مراقبت از گذرنامه خود که تنها سند هویتی آنها محسوب می شود این است که آنرا به امانت نزد هیچکس قرار ندهند. لازم به ذکر است تاکنون مواردی در خصوص تعدادی از هموطنان که با گذرنامه آنها اتومبیل اجاره و سپس فروخته شده است و اکنون در زندانهای تایلند زندانی می باشند مشاهده شده است .

۲ - برخلاف وجود امنیت در این کشور توصیه می گردد که مسافرین ضمن هوشیاری کامل، نسبت به مراقبت از وسایل خویش از قبیل اسناد و اوراق هویتی پاسپورت ، بلیط ، پول و … اقدام نمایند و در مناطق پرجمعیت نیز مراقب سارقین حرفه ای باشند .

۳ - ضرورت دارد مسافرین اعزامی بـــه این کشور ضمن هوشیاری لازم مراقب باندهای بین المللی قاچاق انسان که معمولا ایرانی می باشند بوده و فریب وعده های دروغین آنها را جهت اعزام به سایر کشورها را نخورند. در این مورد می توان به سرنوشت تعدادی از هموطنان ایرانی که توسط همین افراد به امید رفتن به اروپا ، ژاپن و کره با از دست دادن تمامی دارائی خود به پلیس محل معرفی شده و اکنون در زندانهای تایلند به امید اتمام دوران محکومیت خویش می باشند اشاره نمود .

۴ - در مسیر بازگشت به میهن اسلامی توصیه می گردد از قبول هرگونه وسیله و یا بسته از افراد ناشناس ( ایرانی یا غیر ایرانی ) جهت تحویل به خانواده آنها جدا خودداری نموده زیرا ممکن است برای قاچاق مواد مخدر به داخل کشور با اینگونه اعمال از افراد سوء استفاده نمایند .

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در بانکوک ضمن آرزوی سفری خوش برای کلیه هموطنان امید دارد که هیج مشکلی برای اتباع کشورمان رخ ندهد. چنانچه با هرگونه مشکلی برخورد نمودید مراتب را فورا با بخش کنسولی نمایندگی مطرح کنید.

۵ - کشور تایلند دارای مقررات بسیار سخت گیرانه ای در خصوص سیگار بوده بگونه ای که حتی کشیدن سیگار در بعضی ازشبکه های تلویزیونی آن با شطرنجی نمودن تصویر سانسور می شود و در فرودگاهها نیز اتاقهائی برای همین منظور ساخته شده و معمولا در مکانهای عمومی نیز کمتردیده می شود کسانی درحال سیگارکشیدن باشند. براساس مقررات تدوین شده توسط این کشورهمراه داشتن بیشتر ازیک باکس (۱۰ بسته ۲۰ تائی ) در زمان ورود به تایلند شامل جریمه بسیارسنگینی خواهد شد. اخیرا نیزکه یک ایرانی به دلیل ورود ۴۰ باکس ( ۲۵ بسته ۲۰ تائی ) بازداشت گردیده بود درنهایت مجبور به پرداخت مبلغ ۴ هزاردلار جریمه گردید. بنابراین به اطلاع کلیه هموطنان ایرانی که قصد مسافرت به تایلند را دارند می رساند که ازهمراه داشتن بیشترازیک باکس (۱۰ بسته ۲۰ تائی ) خودداری نموده تا مشمول جریمه ۸ هزارتا۱۰ هزارتومان برای هربسته کوچک ۲۰ تائی و۸۰تا۱۰۰ هزارتومان برای یک بوکس ( ۱۰ بسته ۲۰ تائی ) نگردند.

۶- براساس مقررات جدید اتخاذ شده توسط کشورتایلند اتباع جمهوری اسلامی ایران جهت گرفتن ویزا تنها می توانند به سفارت تایلند در تهران مراجعه ودرخواست ویزا نمایند ودرصورت مراجعه سفارتخانه های تایلند در سایرکشورها اخذ ویزا بسیار مشکل می باشد. لذا توصیه می گردد هموطنانی که از ایران قصد سفر به تایلند را دارند حتماً در تهران روادید سفر به تایلند در یافت نمایند.

۷- بیماری ایدز یکی از خطراتی است که در اکثر کشورهای جهان سلامت مسافران و جهانگردان را تهدید می کند. وزارت بهداشت عمومی تایلند در سال ۲۰۰۴ اعلام کرد %۶۰ مبتلیان به ایدز در تایلند را گروه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال تشکیل می دهند. وزیر بهداشت نیز اعلام بیش از ۸۰ هزار نفر از جوانان تایلندی به بیماری ایدز مبتلا هستندو هر ساله حدود ۲۰ هزار نفر نیز به جمع مبتلایان افزوده می شود؛ وی هشدار داد تا سال ۲۰۰۶ تعداد مبتلایان ویروس ایدز در تایلند به بیش از یک میلیون نفر خواهد رسید! بنابراین خطر بسیار جدی است وتوصیه می شود هموطنان عزیز در صورت سفر به این کشور دقت لازم را برای حفظ سلامتی خود به عمل آورند.

منبع: اقامت استرالیا

  • mohsen karimi

عنوان: اطلاعاتی مفید در مورد

  • mohsen karimi