اخبار و اطلاعیه های مربوط به مهاجرت به استرالیا و اقامت کانادا

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - گرفتن اقامت و ...

اخبار و اطلاعیه های مربوط به مهاجرت به استرالیا و اقامت کانادا

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - گرفتن اقامت و ...

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - گرفتن اقامت و ...

عنوان: کلیسای کوچک پادشاهی سن آنتونی از لافلوریدا در اسپانیا

این مقاله درمورد تور اسپانیا می باشد.

صومعه‌ای رومن‌کاتولیک است. این بنگاه، که به بانوان طبقه‌ی نجبا تعلق داشته است، توسط ملکه مارگارت اتریش، همسر فیلیپ سوم  اسپانیا، در اوایل قرن هفدهم پایه‌گذاری شد. به علت دیوارنگاره‌ها و پیکره‌تراشی‌هایی که در خود جای داده است، به یکی از مهم‌ترین پرستشگاه‌های شهر مبدل گشته است.

 معمار این ساختمان، فرای آلبرتودلامادره ده دیوس بود، که آن را بین سال‌های ١٦١١ تا ١٦١٦ بنا کرد. نمای سردر واکنشی به سبک بیش از اندازه ساده‌ی معماری هررین است، که توسط دیگر کلیساهای اسپانیایی، مورد تقلید قرار گرفته است. اندرونی کلیسا کاری پرخرج از معمار بزرگ باروک بنتورارودریگس است.
کلیسای سن آنتونی

سن آنتونیودلوس آلمانس، یک کلیسای قرن هفدهمی زیباست، که در اصل بخشی از یک بیمارستان پرتغالی بوده است. سپس این مکان به آلمانی‌های ساکن شهر اهدا شد. اندرونی کلیسا به تازگی بازسازی شده است. این کلیسا نقاشی‌های دیواری زیبایی از لوکاجوردانو، فرانسیسکوکارنیو و فرانسیسکوریسی دارد. دیوارنگاره‌ها برخی از شاهان اسپانیا، مجارستان، فرانسه، آلمان و بوهم را معرفی می‌کنند. نقاشی‌های داخل گنبد، زندگی سن آنتونی از پادوا را به تصویر می‌کشند.


کلیسای کوچک پادشاهی سن آنتونی از لافلوریدا

گاهی اوقات کلیسای کوچک سیکستین گویا نامیده شده است. این کلیسای کوچک، به دستور شاه شارل پنجم از اسپانیا ساخته شد و نقاشی‌های دیواری گویا نیز در آن دایر شده بود. این دیوارنگاره‌ها در سال ١٧٩٨ به طول بیش از شش ماه کامل گشتند. این نقاشی‌های دیواری، معجزه‌هایی به وسیله‌ی سن آنتونی پادوا را به تصویر می‌کشند. در سیزدهم ژوییه‌ی هر سال، زنان جوان ازدواج نکرده به زیارت سن آنتونی آمده و برای پیدا کردن شریک زندگی به درگاه وی دعا می‌کنند.


سان فرانسیسکو ال گرانده باسیلیکا

این بازیلیکا در دومین نیمه‌ی قرن هجدهم توسط فرانچسکو ساباتینی به سبک کلاسیک نو ساخته شد. گنبد این کلیسا، با قطر ٣٣ متر، پنجمین گنبد بزرگ مسیحیت محسوب می شود. این کلیسا به سنت فرانسیس از آسیسی اختصاص یافته است. اندرونی مجلل آن، پر از کارهایی هنری است، که شامل نقاشی‌های گویا و سورباران می‌گردد.
پرستشگاه دبود

یا تمپلوده دبود، یک پرستشگاه باستانی مصری است، که در مادرید بازسازی شد. در اصل این پرستشگاه در ١٥ کیلومتری اسوان در جنوب مصر نزدیک به نخستین آبشار بزرگ نیل ساخته شد و به ایزدبانو ایسیس در فیلا اهدا گردید.

در سال ١٩٦٠ میلادی، به علت ساخت سد بزرگ اسوان و در نتیجه تهدیدی که متوجه بناها و بخش‌های باستانی می‌گشت، یونسکو درخواست نجات فوری این میراث تاریخی را کرد. به عنوان قدردانی از کمک اسپانیا در جهت نجات پرستشگاه‌های ابو سیمبل، مصری‌ها پرستشگاه دبود را در سال ١٩٦٨ به اسپانیا اهدا کردند. این پرستشگاه در یکی از پارک‌های مادرید به نام پارکه دل اوئسته، نزدیک به کاخ پادشاهی مادرید بازسازی گردید و در سال ١٩٧٢ به روی عموم مردم بازگشایی شد.

در این موزه مجسمه بسیاری از شخصیتها ی بزرگ تاریخ معاصرجهان به شکل موم به نمایش گذاشته شده است. در قسمت فوقانی آن بازدیدکننده با وضعیت اروپا در قرون وسطی وزندانها وشکنجه گاههای وابسته به حکومتهای قرون وسطایی آشنا می شود که صحنه‌های دلخراشی است.

این پارک ١.٤ کیلومتر مربعی، بزرگ‌ترین پارک مادرید است و در مرکز آن قرار گرفته، نزدیک پوئرتا ده آلکالا و موزه‌ی پرادو. بوئن رتیرو، پارکی باشکوه، پر از مجسمه‌ها و بناهای زیبا، گالری‌ها، دریاچه‌ای آرام؛ و میزبان رویدادهای گوناگون است.

مهاجرت به آلمان , مهاجرت به ترکیه , مهاجرت به فرانسه , مهاجرت به اروپا