اخبار و اطلاعیه های مربوط به مهاجرت به استرالیا و اقامت کانادا

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - گرفتن اقامت و ...

اخبار و اطلاعیه های مربوط به مهاجرت به استرالیا و اقامت کانادا

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - گرفتن اقامت و ...

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - گرفتن اقامت و ...

عنوان: نکاتی مهم درمورد اقامت آلمان و اطلاعاتی مفید دربار ه ی آلمان

آیا در فکر زندگی در آلمان هستید؟ با ما همراه باشید تا بیشتر درباره زندگی در آلمان یکی از شلوغ ترین کشورهای اروپاست.

 با حدود 82 میلیون نفر جمعیت در صدر آماری اروپا قرار دارد. پایتخت این کشور برلین است که بزرگترین شهر این کشور محسوب می شود. آلمان 16 ایالت دارد که حتی در بعضی از مسائل می توانند مستقل باشند، بزرگترین ایالت در آلمان بایرن است ، اما بیشترین جمعیت را ایالت نوردراین وستفالن دارد و کمترین جمعیت را ایالت برمن و زارلند دارا می باشد. حدود نیمی از جمعیت آلمان به کار اشتغال دارند که حدود 53.2 درصد مردان و بقیه را زنها تشکیل می دهند. اگر به دنبال زندگی در آلمان هستید باید بدانید آلمان صنعتی ترین کشور دنیا می باشد.کشوری ثروتمند است و از لحاظ ثروت حرف اول را در اتحادیه اروپا بیان میکند. برای زندگی در آلمان باید گفت که آب و هوایی متغیر دارد و در تمامی فصول سال شاهد بارش باران هستیم. رودخانه راین و کوه های آلپ را می توان در این کشور دید.

زندگی در آلمان با پستی و بلندی زیادی می تواند مواجه شود، اگر در باره هزینه های زندگی در آلمان بخواهید بدانید باید گفت از نظر اقتصادی آلمان کشوری بسیار ثروتمند است اما باید بدانید که نیروی کار کمی را دارد و از کشورهای مختلف نیروی کار برای خود گرفته است. هزینه های زندگی در آلمان میتوان گفت ناچیز است . پول رایج در این کشور یورو می باشد و برای زندگی در آلمان ماهیانه 800 یورو برای یک نفر کافی است. اگر زبان آلمانی بلد نیستید اصلا نگران نباشید زیرا دوره آموزشی انتگراسیون به شما آموزشهای لازم را می دهد و این آموزش ها به طور رایگان در اختیار شما گذاشته می شود.

 در آلمان فساد مالی نرخ پایینی دارد و در روبروی آن نوآوری از نرخ بالایی در بازار اقتصاد آلمان برخوردار می باشد. بانک مرکزی اروپا در فرانکفورت آلمان مستقر شده است و این خود نکته قابل توجهی برای این کشور محسوب می شود. بیشترین هزینه ای که می توان گفت در این کشور باید خرج کرد هزینه مسکن است.

منبع : مهاجرت