اخبار و اطلاعیه های مربوط به مهاجرت به استرالیا و اقامت کانادا

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - گرفتن اقامت و ...

اخبار و اطلاعیه های مربوط به مهاجرت به استرالیا و اقامت کانادا

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - گرفتن اقامت و ...

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - گرفتن اقامت و ...

 عنوان:هتل آپارتمان های کآیرا آنتالیا

هتل پنج ستاره ریکسوس لارس آنتالیا یکی از هتل های لوکس آنتالیا می باشد که با وجود استخر بزرگ رو باز در هتل توانسته جذب توریست و گردشگر را به این هتل بیشتر کند به طوری که مهمانان زیادی برای سفر به آنتالیا، هتل ریکسوس را انتخاب می کنند.هتل بزرگ Rixos واقع در شهر لارا و نزدیک به ساحل ماسه ای و فاصله آن تا فرودگاه تقریبا ۵ کیلومتر می باشد. هتل ریکسوس تا مراکز خرید شهر هم فاصله کمتر از ۱ کیلومتری دارد. این هتل زیبا و لوکس، مناسب برای استراحت و تفریح می باشد که با وجود امکانات زیاد و تفریحی خوب و مناسب می توانید در این هتل مسافرت خوب و خوشی را تجربه نمایید.

 اتاق های هتل Rixos  آنتالیا رو به دریا و رو به باغ می باشند و شما می توانید با زیباترین فضا و آرامش خاص به استراحت بپردازید. تمام امکانات در اتاق برای شما مهیا می باشد از جمله: اینترنت رایگان در اتاق، و سرویس بهداشتی های تمیز، تخت های نو و شیک و....اگر شما به قصد جلسه کاری یا ثبت قرار داد به آنتالیا می روید می توانید این هتل را انتخاب کنید. همچنین سالن جلسات هتل را هم می توان از قبل رزرو کرد.رستوران هتل Rixos یکی از بهترین رستوران ها می باشد که ۲۴ ساعته با غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از مهمانان می باشد و همچنین کافی شاپ هتل هم نوشیدنی های زیادی دارد که شما می توانید میل کنید.وجود کلاس غواصی و زمین تنیس، باشگاه بدنسازی،استخر آب گرم و….هم از دیگر تفریحات موجود در هتل می باشد که شما می توانید از آنها بهره ببرید.

اگر قصد مسافرت به آنتالیا را دارید و برای اقامت نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید، هتل آپارتمان کایرا را توصیه می کنیم .این هتل از نظر نظافت و بهداشتی مناسب می باشد و کارکنان مجرب هتل برای ارائه خدمات به میهمانانی که در این مکان اقامت می کنند نهایت تلاش خود را به کار می برند. به علاوه، خدمه هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند.اتاق های هتل آپارتمان کآیرا هم مجهز به امکانات رفاهی، تخت خواب، میز آرایشی، میز غذا خوری، حمام و سرویس بهداشتی شیک و تمیز و سیستم تهویه مطبوع و …مجهز می باشد. شما می توانید در اتاق های هتل هم از اینترنت وای فای استفاده کنید.وجود اتاق های بزرگ و خانوادگی در هتل هم مناسب میهمانانی که قصد سفر به آنتالیا و اقامت در این مکان را دارند می باشد که دارای تمام امکانات رفاهی مورد نیاز آنها می باشد.اگر قصد تفریح دارید در هتل استخر رو باز برای شنا و سرگرم شدن با آب تمیز برای ورزش و تفریح شنا موجود می باشد، شما می توانید در هتل کایرا آنتالیا دوچرخه اجاره کنید و با آن در شهر به راحتی بچرخید. هم ورزش کرده باشید و هم تفریح و به دیدن مکان های زیبا در آنتالیا بپردازید.خدمات دیگر هتل آپارتمان کایرا آنتالیا : ترانسفر فرودگاه، گاوصندوق، محل مخصوص کشیدن سیگار و دیگر امکانات…

منبع: اقامت استرالیا